فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی

فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی

بهرام پروهان

در سال های اخير استفاده از شیشه های رنگی در نمای ساختمان ها و دکوراسیون داخلی مورد توجه معماران و هم چنین طراحان قرارگرفته است. فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی به دلیل تنوع در طرح و نصب آسان رونق گرفته است.
بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی به واسطه افزودن مقدار كمي اكسيد فلزي به مجموعه مواد اوليه شيشه توليد مي گردد. اكسيدهاي فلزي مورد استفاده عمدتا اكسيد آهن ، كوبالت و سلنيوم مي باشند كه بسته به ميزان مصرف شيدهاي متنوعي از شيشه هاي رنگي برنز ، خاكستري، آبي و سبز توليد مي شوند . با اين روش رنگ بصورت كاملا يكنواخت درضخامت شيشه پخش مي شود. بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .امکان استفاده از بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی متناسب با دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc امکان پذیر است . استفاده از شيشه در نماي ساختمان و دكوراسيون داخلي در دهه هاي اخير بسيار مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است. زيبائي ، سبكي ، تنوع ، نصب آسان و امكان ايجاد طرح هاي خاص و بديع، تقاضا براي استفاده از شيشه هاي دكوراتيو و بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی را افزايش چشمگير داده است. با توجه به خلا توليد و تامين اين نوع شيشه در داخل كشور تلاش در زمينه واردات و فرآوري شيشه هاي دكوراتيو را آغاز نموده و اين خانواده از محصولات خود را تحت نام تجاري V-Art عرضه می نماید.
معرفی و فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی
شیشه V-Art مجموعه متنوعي از شيشه هاي تزئيني است كه در انواع طرحها و رنگها با روش هاي مختلفي توليد مي شوند. از اين نوع شيشه بسته به نوع ، طرح و رنگ آنها در قسمتهاي مختلف ساختمان مي توان استفاده نمود.
• شيشه هاي رنگی لاکوبل (Lacobel) ومتلاک (Matelac)
• شيشه هاي سند بلاست
• شيشه هاي لمينيت رنگي
• شيشه هاي فوتو لمينيت
• شيشه هاي جورجين بار
• شيشه هاي طرح شكسته
• شيشه هاي چاپدار(اسپندرال)
• شيشه هاي مات (Matelux)

شیشه رنگی


استاندارد تولید و فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی :
تولید و فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید ۲۰ عدد از یک محصول باشد. کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت ۲ هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°۲۳ به صورت عمودی قرار گرفته باشند. آزمون‌های استاندارد بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی عبارتند از: آزمون تعیین نقطه برفک، آزمون پایداری در برابر محیط‌هایی با رطوبت بالا، آزمون چرخه‌های آب و هوایی تسریع شده، آزمون مه‌گرفتگی، آزمون تعیین ضخامت محفظه هوا، آزمون تعیین ضخامت قطعه شیشه دوجداره، آزمون تعیین ابعاد شیشه دوجداره می باشد.
سیستم Co- extrude رنگهای اکرلیک بر روی پروفیل
در این سیستم هنگام تولید وخروج پروفیل از قالبهای اکسترود ،یک لایه رنگ بر روی آن تزریق می گردد. فقط می بایست رنگ استفاده شده دارای استانداردهای لازم (مقاومت در برابر اشعه ) را داشته باشد ولازم به ذکر است اینگونه سیستم در ایران اجرایی نمی باشد و تولید این نوع پروفیل رنگی عمدتا در تعداد محدودی از کشور های اروپایی دیده می شود .
سیستم رنگ آمیزی و فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی
در این سیستم ، پنجره بعد از تولید و مونتاژ به کارخانه رنگ ارسال شده تا رنگ مورد نظر بر روی آن رنگ آمیزی شود . لازم به ذکر است این نوع رنگ آمیزی نسبت به دو نوع قبلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید هر نوع رنگ دلخواهی را بر روی پنجره دوجداره انجام دهید در حالی که در دوحالت قبلی شما امکان تنوع رنگ زیادی را ندارید . همچنین جنس و نوع این رنگ کاملا متفاوت با رنگهای ساختمانی و اتوموبیلی و…. موجود در بازار است و فقط مخصوص اینگونه پنجره دوجداره ساخته شده است. یکی دیگر از فواید اینگونه رنگ آمیزی در بحث تعویض پنجره های قدیمی می باشد زیرا شما قادر خواهید بود با تعویض پنجره و اعمال همان رنگ بر روی پنجره دوجداره جدید نمای ساختمان را حفظ کرده بدون اینکه تغییری در ساختمان و در میان پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره جدید دیده شود.
جزئیات عبور نور خورشید از بهترین پنجره دوجداره با شیشه رنگی:
انرژي خورشيد را مي توان به طيف ماورا بنفش، مرئي و مادون قرمز تقسيم نمود. مشخصات اين طيف ها به شرح زير است:
• ماورا بنفش: (UV) طول موج ۳۸۰-۳۰۰ نانومتر باعث رنگ پریدگی اثاث منزل می شود.
• مرئی: (VT) طول موج ۷۶۰-۳۸۰ نانومتر نورمرئی.
• مادون قرمز: (IR) طول موج ۲۵۰۰-۷۶۰ نانومتر که به صورت گرما احساس می کنیم.
در فروش بهترین توری پنجره upvc با شیشه رنگی ، با توجه به نوع كاربري، كمترين عبور اشعه ماورا بنفش، بيشترين عبور نور مرئي و كمترين عبوراشعه مادون قرمز را بايد دارا باشد. این شرکت همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.
این شرکت علاوه بر فروش توری و تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین شرکت با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و این شرکت امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: